Selecteer een pagina

Projecten

Voor welke organisaties heb ik gewerkt

De projecten waar ik voor ingezet word, zijn heel divers. Deze lopen uiteen van data-analyses tot het opstellen van een strategisch fondsenwervingsplan. Hieronder een aantal voorbeelden uitgelicht.

het-gehandicapte-kind-logo

Werving deelnemers en sponsoren Mega Wandel Marathon

Wat een tijdelijke overbrugging zou zijn van de openstaande functie voor Fondsenwerver werd een lange samenwerking. Werving en communicatie rond de eerste editie van de Mega Wandel Marathon, een wandelevenement om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor projecten voor kinderen met een handicap.

Invulling functie Communicatie & Marketing

Natuurmonumenten wilde onderzoeken hoe de extra FTE binnen het Team Leden & Gulle Gevers het meest optimaal kon worden ingevuld. Een testcase op gebied van communicatie, marketing en fondsenwerving. Dit leverde inzicht, randvoorwaarden en een profiel op. Daarnaast meegewerkt aan een aantal mooie projecten op gebied van loyaliteit, fondsenwerving en als projectleider van ‘Alternatief voor de OLA’.

NatuurMonumenten
MIND

Strategisch fondsenwervingsplan

Na een markt- en data-analyse is een fondsenwervingsplan ontwikkeld met focus op werving van grote gevers. Daarna is dit strategisch plan vertaald naar een activiteitenplan.

Strategisch fondsenwervingsplan

Bont voor Dieren wilde het strategisch fondsenwervingsplan naar een hoger niveau tillen. In een werksessie met bestuur, directie en het team hebben we bepaald waar de uitdagingen en focus voor fondsenwerving voor komende jaren liggen. Dit is vertaald naar het strategisch fondsenwervingsplan voor de komende beleidsperiode.

Bont_voor_Dieren
Sandra Schoenmakers

Directeur Bont voor Dieren

Pr._Maxima_C_F

Data-analyse & strategie Middle Donors

Prinses Maxima Centrum Foundation wilde een propositie ontwikkelen voor structurele donateurs en giftgevers. We hebben een uitgebreide data-analyse gemaakt en aan de hand hiervan segmenten bepaald en potentie in kaart gebracht. Er is een operationeel plan gemaakt hoe deze segmenten te bedienen en welke systemen hiervoor nodig zijn.

Marijn Brummelhuis - van Thiel

Relatiemanager partnerships en acties derden bij Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie

Particuliere fondsenwerving

Het CRM-systeem AFAS optuigen voor particuliere fondsenwerving, nieuwe emailtool implementeren. Campagne Serenade van Stef, rond dak- en thuisloze jongeren. Ontwikkelen communicatie rond werving van nalatenschappen.

Kansfonds
Karin Huntjens

Communicatie- & verandermanager

Van Harten Marketing & Fundraising

Walmolen 6
3481 AC Harmelen
Tel. 06-38 08 57 48
erika@vanhartenmarketing.nl

KvK nummer: 82400466
BTW nummer: NL003677538B86

Erika van Harten donateurswerving